onsdag den 23. september 2015

Gratis programmer og Symbaloo

Jeg har efterhånden haft en del gratis programmer på min blog.
For at det er nemmere at finde programmerne frem igen når de skal bruges, har jeg lavet en linksamling i linkværktøjet Symbaloo.

Oversigten indeholder de links, der har været i min blog siden august 2015 og den vil selvfølgelig blive opdateret efterhånden, som der kommer nye links til.
Link til: https://www.symbaloo.com/mix/guganneblogspotcom
Hvis du ønsker embedkoden, kan du bare sende mig en mail på "guganne1@gmail.com"

I Symbaloo kan man meget nemt lave links til diverse hjemmesider. Symbalooen kan embedes, og er derfor meget nem at anvende i f.eks. intra.
Til Lolland kommunes skoler har jeg lavet en Symbaloo med alle vores kommunelicenser. På mskolen.dk kan man under punktet: "Programmer med kommunelicens" se hvordan det er lavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar